Nye forældre

Vi er glade for at kunne byde nye forældre velkomne i Tusindfryd, og det er vigtigt for os, at vi lærer hinanden godt at kende. Det har vi jo flere år til, men vi vil gerne komme godt fra start. Derfor må I meget gerne ringe til os på telefon 51 29 96 84, når I får tilbudt plads hos os, så vi kan aftale et møde, hvor vi kan tale om den første tid i vores institution.

Hvert barn og hver familie har sin egen historie og rytme, og det tager vi hensyn til i vores indkøring. Vi har kørt masser af børn ind, og vi ved, hvad der virker. Når vi planlægger indkøring, tager vi selvfølgelig hensyn til jeres barns behov og sluser det langsomt ind i institutionslivet.

Det er en god idé at afsætte to uger til indkøring, hvis jeres barn skal starte hos os. Hvis jeres barn har været i institution før, og det skal begynde i børnehaven, behøver I ikke at afsætte helt så lang tid